MX: C Old Boys og C micro aflyst ved Hold DM
Pokal løb for C Old Boys og C Micro ved Hold DM i Næstved er desværre aflyst på grund af for få tilmeldinger.
Der var desværre kun tilmeldt 4 hold i C Old Boys og 2 hold i C micro, så derfor har det været nødvendigt, at aflyse de to klasser.
Alle der skal have penge tilbage, skal kontakte kasserer Lis Mikkelsen på med informationer om, hvor pengene skal refunderes til. Dette gælder for løbstilmelding samt evt. mad.
Har man bestilt mad er man selvfølgelig stadig velkommen til at komme og spise med.
/NMK







